15.2.13

Makeup Challenge - day 3❤

Day 3 - hudpleje rutine 


Idag er vi nået til min daglige hudpleje rutine, og da jeg ikke gør noget særligt har jeg bare indsat et billeder af mine yndlings! 

JorgObé Refreshing scrub mask har jeg allerede anmeldt og den kan i læse her, scrubben bruger jeg hvis jeg har tid dagligt før min makeup, da jeg synes den gør af min BB cream ser mere jævn ud og sidder bedre på huden, Jeg har altid brugt scrubs, og er derfor vildt begejstret over at have fundet en man kan bruge mere end én 1-2 gange om ugen - ! 

Matas dagcreme Provitamin B5 - jeg bruger primært dette produkt fordi det er billigt, og fordi cremen er dejlig let og fugter fint! jeg går ikke rigtigt op i mærker når det kommer til makeup og hudpleje og elsker derfor at prøve lidt af hvert - dog uden at tage for mange chancer med min hud! jeg vil helst have at mine cremer er uden for mange stoffer og parfumer og dette fungere denne jo fint til! er ihvertfald rigtig positiv over produktet ❤ Det er super vigtigt at påføre en dagcreme / natcreme efter Scrubben ovenover er påført..

Matas Natcreme Provitamin B5 Denne natcreme elsker jeg! den er dejlig fed og gør ens hud er så lækker den næste morgen, så selvom man måske ikke lige når den helt store rensning fra morgenstunden gør denne creme at man om morgenen føles frisk og blød! love it. Jeg har haft problemer med min hud siden jeg var lille grundet Astma Allergi, og denne creme fungere faktisk rigtigt godt til at jeg kan smøre den på halsen også hvor min hud ikke er så tyk mere grundet en masse behandlinger. Vil helt sikkert anbefale jer denne natcreme hvis i vil have en god creme til rigtig billige priser, jeg mener de koster godt og vel 60kr stykket i matas

2 kommentarer:

  1. Fin anmeldelse af JorgObé! Jeg tror jeg vil købe sådan en scrub hjem, når vi rammer dne første. :-)

    Jeg har en konkurrence kørende på min blog, i samarbejde med Footway.dk om et gavekort på 500 kr. :-) Kig gerne forbi! http://www.rikkesunds.dk/2013/02/konkurrence-footway.html

    Knus!

    SvarSlet
  2. Nu er jeg fast læser af din fantastiske blog! Jeg håber du har løst til at tage et smut forbi min blog og måske blie fast læser? :9

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet