20.2.13

SORRYYYYY


Åh, hvor er det træls jeg slet ikke har haft tid til at blogge de sidste dage, er startet på fuldtidsjob, så overskuddet har ikke lige været der! ): Men det skal nok blive bedre nu, forresten kommer der inden længe et giveaway  og hvis jeg har tid imorgen kommer næste del af min makeup challenge.. jeg føler virkelig der sker alt for meget for tiden, ikke nok med jeg skal holde min 20års fødselsdag på lørdag, så flytter jeg også næste fredag, hvor jeg heldigvis har fået fri fra arbejde - det meste af lørdagen d. 2 skal også bruges på flytning, og da jeg har tre dejlige venner der alle har tilbudt bil og hjælp så håber jeg, at flytningen ikke tager hele dagen, da jeg jo bliver 20år der ❤ 
som nogle af jer nok ved, studere jeg pædagogik og tager pt. grunduddannelsen i det, og da det er en erhvervsuddannelse er jeg nu nået til min 7 måneders praktikperiode, og jeg er bare så smadret når jeg kommer hjem, jeg har ofte vagter fra 8:00-16:00, så det bliver hurtig en lang dag i børnehaven, men de er jo så dejlige så det går nok! 
er jeg udover det gået glip af noget?!?!? hvad sker der med jer? 
mysss.

1 kommentar:

  1. Jeg synes det er synd da det er en rigitg god blog du har dig! Og jeg kan godt lide at læse den!
    Kunne du ikke tænke dig at tjekke min blog ud?

    amalienl.blogspot.dk

    SvarSlet