27.2.13

Makeup Challenge - day 4❤

beklager at min makeup ikke er supppeeer pæn lige her, jeg tog billedet igår efter en 10timers vagt, såååå hårdt! anyway! 

Dagens challenge bestod af hverdags makeup så den får i lige ❤


Øjne
Max Factor Mascara False Lash Effect 

åhhh min elskede mascara, det er virkelig en sjældenhed for mig, at finde en mascara der ikke smitter af under brynet i løbet af dagen. Jeg har brugt denne så længe jeg husker, kun afbrudt af fejlkøb eller testprodukter, jeg tror jeg holder mig til denne, da jeg er super glad for den. har dog også hørt fantastisk godt om L'oreal mascara'er? har i evt. nogen i kan anbefale, høre jeg gerne fra jer? - denne kan jeg ihvertfald sagtens anbefale jer, den koster 139kr.



Ansigt
Garnier BB Cream Light Antishine

Jeg fik for lææææænge siden tilsendt denne BB cream gratis, da Garnier på facebook ønskede en masse testpersoner før de sendte den på markedet, jeg var heldig og hurtig og fik den tilsendt allerede et par dage efter, siden har jeg brugt den hver dag, jeg synes den fungere fint, og dækker ok. dog er den bare ikke pæn sent på dagen + at den ikke ''antishiner'' særlig længe som lovet, et andet minus er at den er utrolig kraftig i lugt hvilket gør man kan få tåre i øjnene når den ligges tæt på øjnene. den kan anbefales til folk uden fedtet hud som ønsker et fint look her til sommer uden at se sminket ud! - jeg bruger den selv hver dag, da jeg ikke kan lide at have tung makeup på

Rimmel Stay Matte Pressed Powder 

denne pudder har jeg nu brugt i snart 3 år tror jeg, og da det kun er den 2 pudder jeg har brugt (da jeg begyndte sent at gå med makeup) har jeg ikke meget at sammenligne med, den mattere på stedet og det holder cirka 3 timer og så kræver det endnu en *dupning* haha ;-) jeg bruger vidst nok selv 004 sandstorm som fungere til lys/normal hudfarve/tone.
 


Læber
Clinique Superbalm Gloss 

jeg har tidligere snakket om denne, og elsker den jooooo! læs evt. her ❤❤



Ingen kommentarer:

Send en kommentar